Reklamacje i zwroty

Regulamin reklamacji i zwrotów hurtowni Mushla

§1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady reklamacji i zwrotów towarów zakupionych w hurtowni internetowej Mushla (dalej: „Hurtownia”).
  2. Hurtownia prowadzi sprzedaż hurtową biżuterii, a jej oferta skierowana jest wyłącznie do przedsiębiorców dokonujących zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą.
  3. Reklamacje i zwroty są rozpatrywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym Kodeksem cywilnym oraz wytycznymi Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

§2. Zwroty towarów

  1. Zwroty dotyczą wyłącznie nieużywanych, oryginalnie zapakowanych produktów, które nie noszą śladów użytkowania i nie zostały naruszone w sposób uniemożliwiający ich ponowną sprzedaż.
  2. Z uwagi na charakter sprzedaży hurtowej, zwroty są możliwe jedynie po wcześniejszym uzgodnieniu warunków ze Sprzedawcą.
  3. Zwrot towaru musi nastąpić w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki. Przed dokonaniem zwrotu Kupujący zobowiązany jest do kontaktu z Hurtownią w celu uzgodnienia szczegółów.
  4. Towar należy odesłać na adres:
    Mushla – Zwroty
    ul. Ludgardy 38
    71-807 Szczecin
  5. Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący, chyba że zwrot następuje z przyczyn leżących po stronie Sprzedawcy (np. wysłanie niewłaściwego towaru).
  6. Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego towaru, Hurtownia dokonuje zwrotu płatności na rachunek bankowy Kupującego w terminie 7 dni roboczych.

§3. Reklamacje

  1. Kupujący ma prawo do reklamacji w przypadku stwierdzenia wady fizycznej lub niezgodności towaru z zamówieniem.
  2. Reklamacje należy zgłosić w formie elektronicznej na adres e-mail Hurtowni, podając:
    • numer zamówienia,
    • opis wady lub niezgodności,
    • zdjęcia uszkodzonego produktu.
  3. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od jej zgłoszenia. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca może:
    • wymienić produkt na nowy,
    • zaproponować rabat na przyszłe zamówienie,
    • dokonać zwrotu płatności na rachunek bankowy Kupującego.
  4. W przypadku konieczności odesłania reklamowanego towaru, Kupujący zobowiązany jest do przesłania go na adres:
    Mushla – Reklamacje
    ul. Ludgardy 38
    71-807 Szczecin
  5. Koszty wysyłki reklamacyjnej ponosi Hurtownia tylko w przypadku uznania reklamacji za zasadną.

§4. Postanowienia końcowe

  1. Hurtownia nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia towaru powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania lub przechowywania przez Kupującego.
  2. Wszelkie spory wynikające z realizacji reklamacji i zwrotów będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze polubownej. W przypadku braku porozumienia, sprawa może zostać skierowana do właściwego sądu.
  3. Hurtownia zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnym momencie, przy czym zmiany te nie mają wpływu na zamówienia złożone przed ich wejściem w życie.