Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

1. Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Tak, zamówienie można złożyć telefonicznie pod numerem 791-230-947.

Można również skontaktować się z nami przez WhatsApp pod tym samym numerem.

2. Jakie są metody płatności w Waszym sklepie?

Oferujemy wszystkie popularne metody płatności, w tym:

– płatność przy odbiorze (gotówką)

– płatność za pobraniem

– przelewy błyskawiczne (PayNow)

– BLIK

– przelew tradycyjny

3. Jak szybko wysyłacie przesyłki?

Przesyłki staramy się wysyłać w mniej niż 24 godziny od złożenia zamówienia.

Zależy nam na szybkiej realizacji, szczególnie z myślą o klientach sezonowych, dla których czas dostawy ma ogromne znaczenie.

4. Czy muszę mieć działalność gospodarczą, żeby zrobić zakupy w Waszym sklepie?

Nie, nie musisz mieć działalności gospodarczej, aby złożyć zamówienie.

W takich przypadkach prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 791-230-947.

5. Jaka jest minimalna kwota zamówienia?

Minimalna kwota zamówienia wynosi 300 zł.

6. Czy produkty są dostępne od ręki?

Większość produktów widocznych na stronie jest dostępna od ręki i gotowa do natychmiastowej wysyłki. W przypadku chwilowego braku danego towaru, niezwłocznie się z Tobą skontaktujemy.