Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
1. Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?
Tak, zamówienie można złożyć telefonicznie pod numerem 791-230-947.
Można również skontaktować się z nami przez WhatsApp pod tym samym numerem.
2. Jakie są metody płatności w Waszym sklepie?
Oferujemy wszystkie popularne metody płatności, w tym:
– płatność przy odbiorze (gotówką)
– płatność za pobraniem
– przelewy błyskawiczne (PayNow)
– BLIK
– przelew tradycyjny
3. Jak szybko wysyłacie przesyłki?
Przesyłki staramy się wysyłać w mniej niż 24 godziny od złożenia zamówienia.
Zależy nam na szybkiej realizacji, szczególnie z myślą o klientach sezonowych, dla których czas dostawy ma ogromne znaczenie.
4. Czy muszę mieć działalność gospodarczą, żeby zrobić zakupy w Waszym sklepie?
Nie, nie musisz mieć działalności gospodarczej, aby złożyć zamówienie.
W takich przypadkach prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 791-230-947.
5. Jaka jest minimalna kwota zamówienia?
Minimalna kwota zamówienia wynosi 300 zł.
6. Czy produkty są dostępne od ręki?
Większość produktów widocznych na stronie jest dostępna od ręki i gotowa do natychmiastowej wysyłki. W przypadku chwilowego braku danego towaru, niezwłocznie się z Tobą skontaktujemy.